Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-11, 21:20   #9
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 073
Citat:
Ursprungligen postat av Kålle Visa inlägg
Läser du mycket om styrkelyft på nätet? Jag tänker eftersom du ganska snabbt har hittat grym form i både böj och mark. Kommer det bänkvideo också?
Kul att höra att formen ser bra ut! Det har blivit mycket filmande eftersom jag tränar själv och inte kan få direkt feedback. Fått mycket hjälp här på kolozzeum av Anders The Peak och andra.

Jag läser väldigt mycket om träning och ofta, allt som kommer upp på kolozzeum, tyngre's poddar inkl träningslära och följer de flesta tävlingar på streams!

Jag kommer behöva hjälp med bänken för den är riktigt dålig så det kommer absolut videos!

Här kommer en fail för drygt en månad sedan, failade för att jag fick stången för långt upp mot axlarna sedan vågade jag inte chansa med utlåsning pga ingen passare.
Efter denna videon är gjord (detta var nästan första gången jag filmade bänk) har jag försökt ändra fotpositionen till en stabilare och enklare setup men letar än. Legdrive har jag heller inte fått till tyvärr..

Har du några tips?


__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat