Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-14, 02:03   #48
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Laksen Visa inlägg
Fattar inte varför folk är rädda för trt, finns typ inga negativa sidor om det utförs rätt (med hjälp av läkare förstås). Prostatacancer har ingenting att göra med trt, risken är större om man har lågt testosteron. Tappa håret? Det är manligt att vara skallig. Det enda negativa kan vara att det kan vara svårt att få barn, om man inte vill ha barn är detta ju inte heller negativt.

Några naturliga sätt att öka testosteron finns inte, åtminstone inte sådana som gör någon skillnad. Välmående har en del att göra med testosteron men det är bara en liten del i pusslet.
Nu skulle jag ju kunna säga "Amen äre nån som har sagt derå" eller någonting men jag kan ge dig att jag ÄR rädd för TRT. Jag är rädd för alla mediciner jag kan tänkas måste ta pga att jag inte lever i välfärden. Jag har däremot överlevt en bra massa saker andra inte gjorde. Den dagen det tryter på apotekshyllorna, eller för all del i livsmedelsaffärenra, viket jag har erfarenheter av båda, kanske inte TRT står högst att skaffa in och ge. Insulin etc kommer nog före skulle jag tro. Men det klart, du lever i en 4ever & ever orubbar värlfärd, då förstår jag dig.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat