Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-30, 16:40   #22
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av frippe86 Visa inlägg
Du vet väl inte om jag gräver djupt i flera?
Vem har sagt att det är just denne?

Tittar vi på de vi vet om människan så finns det mycket som tyder på att män och kvinnors drivkrafter kring det visuella skiljer ganska mycket. Männen tenderar till att vara betydligt enklare och kvinnor mkt mer komplicerade.

Jag menar inget illa eller nåt dåligt när jag ställer dessa frågor. Helt upp till TS att svara på frågan om hon vill.

Men det målet hon har satt upp är ett högt mål som är långt bort och ska hon lyckas så tror jag det är viktigt att vara medveten om drivkrafterna bakom.
Det är inte helt ovanligt att pojkar postar bilder på någon instagramkändis, byggare eller atlet och frågar hur de ska träna för att se ut så. Brukar du fråga dem varför de vill se ut så? Det kanske du gör, jag brukar inte direkt följa dessa trådar.
Män som vill se ut på ett visst (extremt) sätt har med stor sannolikhet lika stora issues som kvinnor som vill se ut på ett visst sätt.
Män skiter nog oftare helt i hur de ser ut än vad kvinnor gör, men det är ju inte det vi diskuterar här, finns för övrigt kvinnor som struntar fullständigt i sitt utseende också.

Så jävla långt bort tror jag inte målet är för den person som visas på bilderna, benen ser rätt maffiga ut som de är tycker jag, målet är kanske 2 års träning plus en lyckad deff bort för att åtminstone komma rätt nära. Det är inte omöjligt att uppnå för personen som påstås vara trådskaparen. Problemet är snarare att det kommer vara extremt jobbigt och tärande att sedan behålla den formen någon längre tid.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad