Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-20, 20:25   #1
rolf
#VilaLagom
 
rolfs avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Ort: Halmstad
Inlägg: 12 742
Rolf goes PERKELE!

Hallå, jag tänkte att det är dags för mig att starta en träningsjournal här på brädan, dels för att följa min utveckling och dels för att få feedback och tips på träningen. Sen att jag har så fruktansvärt dåligt närminne är ytterligare en orsak till att jag helt enkelt måste skriva ner mina pass.

Jag kan ju börja med lite info om mig själv, jag är 17 år gammal, årsmodell -89. Jag är inne på mitt tredje träningsår, om jag räknat rätt har jag tränat 2 år och 3 månader. Jag är 184,5cm lång, och efter en tokbulk under hösten väger jag nu in på 96 feta kilon. I min signatur finns en länk till bilder som togs i augusti, förhoppningsvis syns lite skillnad eftersom det är nästan 10kg sedan. Styrkeökningar har iaf kommit, kanske mest på grund av att jag ett tag nu kört lågreps, jag har försökt köra 5or i alla basövningar, något högre i vissa isolationsövningar.

Mitt schema ser för tillfället ut såhär,
måndag - triceps + axlar
tisdag - rygg + mage
torsdag - bröst + biceps (disco!)
fredag - lår + vader

Eftersom jag kraftigt missbrukar datorn på min fritid kommer denhär journalen att vara fylld av en hel del spam och filosofiska funderingar. Men, nu tror jag det får vara färdigpresenterat.

Kommentarer, klagomål, tips, snusk-PM och ryggdunkningar mottages med största tacksamhet!
__________________
[B][URL="http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83197"]Rolf goes #suomitraining
rolf är inte uppkopplad   Svara med citat