Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-12, 22:00   #14
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Har du problem med självbilden?

Vissa män är mer feminina, det är inget konstigt med det.

Sedan är det värt att nämna att det inte finns några testosteronnivåer i världen som kan kompensera för ett bristfälligt liv.
Jao, kanske är den mytomspunna "30-årskrisen" eller faktumet att jag bara har legat med 3 tjejer. Män ska ha legat med runt 100 tjejer innan de blivit 30. Dessutom ska de vara 1,8 m långa (jag är 1,73 m) och vara muskulösa, annars är du inte en riktig man utan en fjollig, tofflande & pudlande mes till "man".

Det är kanske inget konstigt med det, men långt ifrån optimalt (kolla på majoriteten av alla unga mesiga killar idag som fortfarande är singlar, varav många oxå fortfarande oskulder - I wonder why). Precis som ett bränsle inte hjälper en bil om den ändå inte har någonstans att åka så kmr inte testosteron att hjälpa om man inte har något att göra i livet - helt sant.

Utmaningen är att jag känner folk som tjatar om att börja med roidz men jag vägrar det om jag inte kan garantera hur det kmr påverka den naturliga testoproduktionen och/eller risken för sterilitet. Så därför söker jag "naturliga sätt" istället om jag inte kan hitta någon privatläkare som kan godkänna lågdoserad TRT.

Testosteron är alltså mannens kraftfullaste bränsle att få skit gjort och leva livet fullt ut och ja, sen behöver han oxå något att få gjort och ett liv att leva fullt ut.
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat