Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-20, 08:25   #323
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorneman Visa inlägg
Ett litet tillägg om det är okej, kan inte ändra mitt föregående längre:

Alltså han är säkert seriös med sitt mål och man måste ju tro på sig själv. Självklart, men jag och säkert många av er tror inte att det kommer ske nästa år.
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Eddie Hall är många år bort från att vinna WSM känns det som.
Jag tror inte heller på det, MEN, det är ju inget konstigt uttalande. Karln är ju fyra om Big Z är med och trea om han inte är det. Vi snackar om att Årsjö kan blanda sig in i toppstriden om han har en bra dag fastän han inte har varit bättre än åtta i en WSM-final. Att någon som då aspirerar på pallplatserna säger sig gå för guld är helt naturligt.

Att han råkar existera samtidigt som den kanske största strongman-maskinen och den största strongman-talangen någonsin gör det ju inte sannolikt men det är fortfarande naturligt. Jag har verkligen intrycket av att Shaw är den seriösaste WSM-atlet som vi har sett. Detta baseras enbart på de videos och intervjuer som jag har sett med honom. Har svårt att se att andra strongmans ägnar sig åt lika mycket prehab som han gör. Dessa minutiösa förberedelser gör att han känns väldigt svårrubblig i.o.m. att han både är svinstark samt otroligt förberedd.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat