Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-17, 12:13   #3892
Madame
Madamp!
 
Madames avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: skåne
Inlägg: 3 791
Var ju hos tränaren i torsdags!



Förändring sen 2 månader:
droppat 1,2 kg totalt. det var inte meningen, fel håll! kalorierna är redan uppjusterade!!
droppat 0.1 kg fettfri massa medan fettprocenten minskat från 13,7% till 11,6%
Hursomhelst har jag inte blivit klenare, snarare starkare! *flexflex*


Nu har jag nytt träningsprogram. Det är uttänkt på nåt sätt hur olika övningar mellan de olika cyklerna anknyter till varandra och hjälper/avlastar/boostar varandra. Jag kan det inte på detaljnivå (det är det jag har tränaren till ) men det lät vettigt som jag fick det förklarat.

Nu ska jag göra sista passet på cykel 2 och sen kickar jag loss på nya schemat!


Eftersom jag finner det rätt jobbigt att få ner käk utan att bli kräkmätt, så har vi bytt en del av de tuggbara kolhydraterna mot vitargo. Det blir mer nötter och olja också.
Har beställt ett intressant kosttillskott, en ört, som förhoppningsvis kommer hjälpa mig reglera hunger/mättnadskänslor mer som en normal människa som orkar käka utan alltför stor möda. Spännande! Återkommer om det senare.. :P
Sen har jag börjat med kreatin osså


På mitt möte med tränaren diskuterade vi också hur jag utnyttjar mina 2 fria måltider i veckan. tydligen var det så att de skulle vara extra utöver vanliga schemat. Hoppsan det fattade inte jag, för jag har ju inte en chans att orka äta mer, så jag har hittills bara bytt ut en av måltiderna till en valfri som troligtvis innehåller mer kcalorier, men då har ju inte heller överskottet blivit riktigt så stort som det var planerat.
Så, jag gjorde slag i saken och käkade en whopper med pommes och sockercola, några bitar riesencola efter det. Tröööökk!... eller? ^^ Jag däckade på sängen och drömde mardrömmar och vaknade av att jag grät, sen kom jag för sent till gymmet och hann bara köra halva passet innan de stängde


Pass 3 cykel 2 Torsdag V.24

Det blev uppvärmning och hantelflyes och enarms latsdrag.
Det var i princip vad jag pallade göra efter en konstig dag! Så, bra jobbat ;]
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Madame är awsome. Alltid. Hon behöver liksom inte göra något alls.
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat