Ämne: Min
Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-26, 12:54   #415
Spartansk
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 3 468
Citat:
Ursprungligen postat av Morty Visa inlägg
Ftw. Jag satsar mer aesthetics nu än tidigare faktiskt. Ska bli kul när jag dietat klart. Tar sin tid....
Man kan dock fråga sig varför jag inte kör mer typisk BB-träning än jag faktiskt gör, eller åtminstone inte höjer repsen. Lite såhär tänker jag om det:

- Jag vill, i nuläget, träna basövningarna ofta, för att förbättra/bibehålla tekniken. Detta gäller främst knäböj. Detta är en anledning till att köra helkroppspass snarare än splittar.
- Jag är jättedålig på att hitta kontakt, och många byggare påstår ju att kontakten är viktig. Så jag föredrar att bara "ta i för kung och fosterland".
- Jag gillar inte "the burn". Jag är lite mesig faktiskt och undviker gärna smärta, vilket är ett skäl att jag gillar lågreps.
- Jag tycker det är rätt coolt att vara stark för sin storlek.
- Jag har inte jättebråttom att bli större. Jag är redan nu "tillräckligt stor för att tjejer ska vilja ligga med mig", även om min idealfysik har åtminstone 5 kg mer muskler.
- Jag tycker såna här scheman är roliga att följa.

Och oavsett hur jag tränar så strävar jag efter att hålla fettet lågt.

Men, som jag tror jag har nämnt tidigare, i framtiden byter jag troligen till ett mer byggarinriktat schema, åtminstone under en period.
Spartansk är inte uppkopplad   Svara med citat