Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-25, 22:16   #105
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Citat:
Ursprungligen postat av Lawliet Visa inlägg
Har i snitt kört på ca 14 piller per dag, varje piller innehåller nästan 250mg, så det blir 3.5g om dagen. Jag har inte hittat några studier eller någon annan person som kört på dessa doser. De går på 3 kr styck så en dagskostnad på 42kr. För mig är detta överkomligt då det finns många andra icke-essentiella vanor man kunde ha som kostar betydligt mer.

Jag märker ingen skillnad på sömnen av detta. Dock så fanns det ju en massa andra positiva effekter på hälsan som substansen sägs ha. (Har inga källor på rak arm då detta inte var det jag var ute efter, men vill minnas att det fanns studier som påvisade olika effekter). Däremot kör jag på ashwagandha från och till, och det däremot hjälper min sömn. Såg nån annan nämna detsamma i annan tråd.

Jag är definitivt ingen återförsäljare, snarare är jag rätt så mån om att hålla den återförsäljare jag köper alla mina piller av relativt hemlig, då jag inte vill att populariteten ökar för mycket och därmed efterfrågan. Vilket kan leda till höjda priser då det ändå kommer sälja. Ett par dagar sen skeppades min order på ytterligare 30 burkar, så just nu har jag så att det räcker ett tag och är mindre nojig över att något sådant ska hända
Blir du grov då?

Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat