Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-11, 15:35   #69
tp_88
Registered User
 
tp_88s avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 10 631
Citat:
Ursprungligen postat av eandersson Visa inlägg
Jag analyserade samtliga anmälda med "inte topp-10" "topp-10" och "topp-5" för ca 1 månad sedan, där jag utgick från dagsformen (bilder), ålder, vikt, längd och deras styrka i diverse övningar som jag såg i deras träningsjournaler. Det var ett par timmars arbete. Men jag antar att det inte skulle vara tillåtet att lägga upp här på forumet då vissa kan ta illa upp(?).
Jag kan inte svara för alla men; alla känner väl till hur deras fysik är, och dom ställer upp i en tävling där man får en bedömning och placering (även om 11- inte placeras) så jag förstår inte hur folk skulle kunna ta illa upp, men vad vet jag? Om inget annat kanske du kan PMa mig den?
Citat:
Ursprungligen postat av larre Visa inlägg
Jag tror du, thesquat och killer tar top 3 ev. krakowww kan glida in där också.

Jag själv räknar inte med någon top 10 då det troligen redan finns 10 pers som har bättre fysik än mig anmälda(ja jag kikade runt lite =)) men med en bra pump, rätt ljus och väl slagna poser så kanske, kan alltid hoppas
Jag är inte lika optimistisk, men hoppas kan man alltid!

Jag tycker du har sett bra ut på bilderna och du är ju i bra form, glöm heller inte att väldigt många anmälda aldrig kommer till start! Du har god chans att komma top10 imho.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av YTS Visa inlägg
Kosttillskott: 75g sill dagligen
tp_88 är inte uppkopplad