Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-05, 18:55   #34
Pade
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 2 039
Vilodag idag + ledig imorn så en helvetes massa tid till att äta och ladda inför bänken imorn

Har alltid haft svårt att gå upp i vikt men sen jag började lägga ordentlig fokus på käket så har det inte vart några problem, ökar i lagom takt och ligger nog stadigt på ca 80 lagom till sommaren.
Tänkte skriva ner lite vad/hur jag äter på vardagarna, helgerna ser lite annorlunda ut och brukar resultera i ett mindre kcal intag.

Frukost 05, allt från mackor och whey 80 till mindre matlåda, alltid celcius för att vakna innan jobbet.
Frukost på jobbet 09, matlåda.
Lunch 12, matlåda.
Matlåda pre eller post gym, lite olika men brukar intas mellan 15-18:30.
Kvällsmat mellan 20-22, matlåda.

Vad mitt kcal intag landar på under en dag vet jag inte, men skulle gissa på 3-4k.
Mina matlådor består nästan uteslutande av ris/pasta/potatis och kött/fisk/kyckling (150-250g) + sås, enstaka gånger frysta grönsaker.
Dricker whey 80 ibland efter gymmet men oftast blir det mat direkt istället, det enda tillskottet jag kör varje dag är xtend bcaa, började också nyligen med kreatin igen (Creakong från Mutant).
På jobbet dricker jag vatten till maten och hemma dricker jag röd mjölk.
Äter skräpmat (allt från kina till pizza och donken) minst 2 gånger i veckan.
Äter mindre mängder godis och liknande skit ganska ofta, försöker avstå i den mån jag kan då jag upplever att det sabbar min aptit en del, av samma anledning dricker jag inte heller gainer längre.
Pade är inte uppkopplad   Svara med citat