Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-09, 15:42   #11791
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
Citat:
Ursprungligen postat av Robbmeister Visa inlägg
En idiot till idrottslärare. Vi hade en hemuppgift där vi skulle skriva ett träningsprogram som vi skulle följa i 6 veckor. Sagt och gjort. Jag skrev ner mitt väldigt noggrant och även tankarna bakom övningsval, intensitet, progression, uppdelning av muskelgrupper, vilken stretch jag skulle köra, hur jag skulle sköta kosten och även en del om skadeförebyggande träning. Dvs helt klart bättre än alla andra.
Men pga av att ''ingen skulle klara att träna efter mitt program utan att bli övertränad'' så fick jag bara ett E vilket motsvarar precis godkänt.
Jajuste, idioten kritiserade även det jag skrev om att köra med brygga i bänkpress för det var livsfarligt för ryggen. Djupa böj var även en riktig knäförstörare.

Och det jävliga med det här är att det mest troligt kommer att dra ner mitt idrottsbetyg. Jag vet inte vad jag kan göra åt det heller. Jag ska iallafall ta upp det här med rektorn och förhoppningsvis få upprättelse. Och om det inte funkar vet jag inte vad jag kan göra åt saken.
Fan, det är knappt någon idé att ens anstränga mig i skolan när jag konstant får underbetyg för nära nog allt jag gör... Och rektorn har gett mig rätt 4-5 gånger när jag tagit upp liknande fall så det är inget jag hittar på.
Lål. Lider med dig. Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad