Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-09, 20:58   #491
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Styrkemässigt är jag ett skämt då det kommer till axlar men jag kan se bra ut på bild/film // desperat försök
Hela KOLOs kelgris Chrille87 bökar & ber om att få vara med och träna!, men räcker detta smicker? Svar:NEJ! Crazy rullarna handlar inte om nätverk med ådror på axlar & lem. Det handlar om brasa midjor, hög fett% samt mycket kläder! Sry Chrille, du är inte vad vi söker ;(

Citat:
Ursprungligen postat av Jack Ohlson Visa inlägg
Vid presentationen av mig kan man få se mitt ansikte, sen en smidig övergång till chrilles kropp.. sen kör jag nån stor tröja hela passet!
Jag säger väl att jag är på nu då, så får jag se till att våga sen när de väl gäller men först måste ni fixa part 1!
Jack! Vi fixar allt du ber om. Personer som väger +100kg håller vi varmt om hjärtat


Citat:
Ursprungligen postat av Loui26 Visa inlägg
Tog en vända genom alla C-B workouts idag och jag kan bara säga att jag (trots min ständiga filosofi om kontakt :P) blev jäkligt sugen på att prova lasta på lite mer och bara köra! Ser verkligen fram emot axel varianten

Sen måste jag fråga lite snabbt, säger ni Pannkaka i Piteå?
Tycker absolut du ska våga lasta. Variation lätt/tungt/Crazy är nog bästa receptet.

Jo vi kallar det pannkaka, gör inte ni det ?
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat