Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-11, 11:10   #2648
Johanzzon
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 8
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Härligt. Tack för inspiration och skildring.

Har kört strikt på kaffe med hasselnötsmjölk, fiskleverolja, olivolja, ärtproteinpulver och lite saltade cashewnötter samt morötter i två dagar nu. Känns lite konstigt i kroppen. På ett intressant sätt. Styrkan vet jag inte riktigt då jag testar deload under tre pass. Men verkar normal.

Ikväll blir det middag med familjen. Vill inte störa dem med mitt VLCD-upplägg.

Har ingen våg hemma men mätt midjemåttet några gånger senaste månaden. Är nu minus 1-1.5cm, från 94.5cm. Låg även på 188cm upp och 93kg ner innan start. Siktar på att komma under 90 och behålla längden

Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Härligt! Vi verkar ha samma inställning, skönt att höra. Visst hade det gått snabbare om man kör 100% enl. upplägget med bara 1 refeed dag i veckan. Men jag känner mig mer motiverad att hålla i det om man inte tvingas tacka nej till sociala middagar.

I helgen åt jag pizza på lördagen och en stor brunch med farsan på söndagen, avslutade även söndagen med en stor kebabtallrik. Inte optimalt, I know. Fick dock kontrollväga mig 3 gånger för jag trodde det var fel på vågen imorse. Gick ner 2.8kg från söndag-måndag trots rejält med mat.

Är nu halvvägs till min målvikt på 90kg från 1126kg. Vägde in imorse på 101,8kg. Har nu kört i 18 dagar, varav endast 6 dagar har varit 100% "fasta" enl. detta upplägg. Men resterande 12 dagar har bestått av 1 mål om dagen, oftast ett väldigt kalorisnålt sådant med så lite kolhydrater som möjligt. Förutom då pizzorna och kebabtallrikarna....

Nu har jag mjukstartat med lite drygt 2.5 veckor så nu ska jag köra 100% enl. detta upplägg med endast en refeed-dag denna vecka.

Fullständig utveckling sedan:
https://imgur.com/gBLxa9H
Johanzzon är inte uppkopplad   Svara med citat