Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-07, 06:02   #518
Nyland
Just lift, baby.
 
Nylands avatar
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 195
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Tveksam på den faktiskt. Cam Newton såg riktigt usel ut i pre-season. Kom inte med några "ah men det är bara pre-season"-argument nu, killen missade helt fria WRs kombinera detta med den usla WR-core han har som droppar passar titt som tätt så blir resultatet som i SB. Benjamin är tillbaka iaf :-)
Men det är ju faktiskt bara pre-season.

Cam var ju MVP och offensive player of the year förra säsonge så varför skulle han plötsligt vara så mycket sämre i år? Killen är väl bara 27-28 år gammal. Och förutom Greg Olsen hade han väl inga direkt fantastiska receivers förra säsongen heller?

Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Broncos hade för övrigt ligans sämsta QB förra säsongen och lyckades vinna, så för deras del kan det ju inte bli sämre. *foliehatt på* Däremot tror jag de enbart vann SB för att det var Mannings sista år och det verkar som att NFL "ger bort" SBs när det är en riktigt stor spelare som gör sin sista säsong (samma sak med Ray Lewis ett par säsonger sedan..).

Det lär iaf bli riktigt jämt!
Du kan nog plocka av dig foliehatten, "defenses wins championships" brukar det ju heta och det stämde förra säsongen. Dessutom hade Manning i alla fall en bra match när det behövdes mot Patriots i conference championship.

När det gäller Denvers QB situation så tycker jag Osweiler såg riktigt bra ut förra säsongen, speciellt när de spelade mot Oakland, så jag tycker det är synd att han lämnade. Fast samtidigt kan jag förstå att Denver tyckte att de $72,000,000 som Osweiler fick i Houston var lite i överkant. Siemian är väl på ett minimum rookie contract så han tjänar bara en bråkdel av det vilket måste underlätta för dem att ha råd med sina andra stjärnor (Von Miller fick väl en bra bit över $100,000,000 till slut?).

Personligen är jag mest besviken över att de bytte bort Mark Sanchez, jag hade verkligen velat se honom i en Broncos tröja.
__________________
"Det finns två sätt att visa sin styrka: det ena är att trycka ner, det andra är att dra upp."
Booker T. Washington (1856-1915)

Senast redigerad av Nyland den 2016-09-07 klockan 06:06.
Nyland är inte uppkopplad   Svara med citat