Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-10, 17:03   #15
macsacre
Banned User
 
macsacres avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 637
Jag har testat:
Fierce = inte så bra pump, men man känner sig piggare.
Attack = inte så bra pump men bättre än Fierces pump. Man känner sig inte lika pigg som med fierce (kostar bara 179 för 25 portioner ganska billigt)
Massacra = det bästa jag någonsin testat och innehåller mkt saker, det enda är att priset är lite väll hög. Dunder bra pump.
Juggernaut = riktigt bra pump, man känner sig piggare men tyvärr måste man höja dosen efter nån vecka.
naNO Vapor = tog en hög dos då den snart går ut men jävlar alltså, man känner sig nästan hög på något för det kändes som om jag kunde träna hela dagen idag, kände mig inte trött alls, extremt bra pump, pigg som bara den och så orkade jag mer än vanligt, tog ej mer vikter men gjorde fler reps.. ( tog en skopa hemma och så 2 extra i min vatten flaska tsm med runt 90g dextropur. För er som kommer säga att det va pga av dextropur så får jag säga det att jag tar alltid 90g dextro i min vatten flaska och det känns inte som jag kände idag)

Jag ska skicka efter NO xplode och NO shotgun snart så jag har till hela sommaren. Jag är inte den som håller sig till samma tillskott då alla svarar på olika på PWO produkter så jag testar olika PWO. Så länge det innehåller "NO" så är det bra enligt mig.

Juste måste säga det att min kusin sa att jack3d är det bästa som finns, men tyvärr hittar jag den inte i någon butik i Sverige men kan du få tag på den så gör det. Om du googlar det så är det den produkten som har högst poäng och bästa recentioner på de flesta sidor där bodybuilding är involverad. Får du tag på det så skriv ett PM till mig och länka sidan för jag måste bara ha det.

Senast redigerad av macsacre den 2010-05-10 klockan 17:06.
macsacre är inte uppkopplad   Svara med citat