Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-16, 15:09   #34427
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins Visa inlägg
Ja alltså har ingen aning om det är en fettknöl eller ej. Bara en liten knöl som går att rubba utan att det känns nåt. Vill undvika kolla upp nåt i onödan men vill inte heller riskera större problem genom ignorans.
Ja precis och eftersom det just är på huvudet så kanske det kan vara skönt att kolla upp, förslagsvis rådfråga 1177 typ.

Kan ju bara tala för mig själv men jag skulle troligtvis ha större nojtendens av en knöl någonstans på huvudet än någonstans på typ en tå.

Men liksom, hur länge har du haft knölen och har den ändrats något? Jag hade en konstig knöl i nacken (kanske som typ en sån där avlång cocktail tomat) för någon månad sen, typ vaknade av att jag hade rejält ont i vänstra sidan av nacken. Jag gjorde bedömningen av att det var en spänd muskel eller något som orsakade en vätskeansamling eller nåt. Knölen försvann iafl helt sen av sig själv inom loppet av typ 2-3 veckor. Avvaktade i några dagar och sökte inte för det eftersom att efter typ 5 dagar så kände jag att svullnaden började gå ner.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.

Senast redigerad av Bob90 den 2018-03-16 klockan 15:10.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat