Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-26, 12:20   #24113
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Grattis! Jag ska själv maxa halvmaran på träning och helt baserat på klockans mätning senare i år. Kommer trots klockans felmarginaler att räkna mitt resultat som ett personbästa. Detta p.g.a. att jag är svagare mentalt på träning och att jag vet att jag i teorin har kapacitet för lite mer än "bara" 1:29:59. Det är liksom inte "helt sjukt" om jag springer in på den tiden utan snarare fullt logiskt och lite i underkant.

Folk är jävligt olika och även om jag har blivit bättre och bättre mentalt så har jag fortfarande en tendens till att vilja ge upp när jag maxar något. Så fram tills i år har det varit helt uteslutet att maxa utanför tävling.
Med tanke på året vi befinner oss i så går det ju tyvärr inte att tävla på kontrollmätta banor i den utsträckning man skulle vilja. Även om GPS-en har en felmarginal så räknar jag också detta som PB. Det är ju inte världsrekordtider liksom, så vem bryr sig?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat