Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-27, 11:03   #27
Zackes
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2020
Inlägg: 16
Dom får ju bra resultat eftersom att dom ligger i kalori underskott och dom styrketränar. Men det är som uppgjort att dom kommer att misslyckas efter dom här veckorna är slut, dom verkar träna för mycket och äter för lite. Man ser att deltagarna inte alltid mår så bra som dom hade kunnat.
Jag tycker mer det är intressant med den psykologiska effekten att gå på ett sånt här 16 veckors program. Att det är lättare att genomföra när man har gått med i detta.
Därför har jag gjort ett eget 16 weeks of hell program men har satt egna regler som är strikta men som jag vet att jag mår bra av och kan följa och går ner i vikt i en bra takt. Jag kör 2000kcal om dagen och 10 000 steg om dagen och jag får äta vad jag vill. Oftast äter jag "bra mat" och kommer upp i 150g protein men vissa dagar vill jag äta mer popcorn och godis och då blir det mer fett och kolhydrater och kanske bara 90g protein.
Än så länge går detta väldigt bra för mig! Har gått ner 3,5kg på 4 veckor vilket känns väldigt snabbt men mår ändå bra och styrkan i gymmet känns bra. Jag är inte jätte lean dock, kanske 23% kroppsfett.
Har även en plan för efter dom här 16 veckorna är slut.
Zackes är inte uppkopplad   Svara med citat