Visa ett inlägg
Gammal 2021-12-04, 09:33   #36154
JamesD
Registered User
 
JamesDs avatar
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 750
Har någon ett tips på vars man kan få "ärliga" recensioner av filmer? Känns som att de flesta kritikerrosade filmerna nu för tiden är det av fel anledningar. Till exempel att en kvinna eller helst en svart kvinna regisserat den, eller att den innehåller ett politiskt korrekt meddelande, eller bara har svarta huvudrollsinnehavare, osv, osv.

Är till exempel väldigt osäker på power of the dog som fått 90 av kritiker på imdb och 6.9 av users. Förmodligen är det något av ovan som skett? Samma med the last duel som beskrivs som någon sorts metoo-film på medeltiden. Det är rent omöjligt att förstå om man kommer att få se en cool riddarfilm eller någon sorts hollywoodpredikande i 2 timmar.

Jag behöver ÄRLIGA recensioner. The critikal drinker på youtube vet jag om, men när han inte sagt något så sitter jag i skiten. Orkar verkligen inte slå på en till hypad film och sedan sitta och titta på 2 timmar av SJW-dynga.

Det måste ju finnas NÅGON som inriktat sig på ärliga recensioner av FILMEN, utan att bry sig om könskvoter, raskvoter, politiska ståndpunkter och annat skräp?

Senast redigerad av JamesD den 2021-12-04 klockan 09:37.
JamesD är inte uppkopplad   Svara med citat