Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-10, 19:53   #5341
Ozziking
Registered User
 
Ozzikings avatar
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Visby, gotland
Inlägg: 11 673
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Någon förklaring/ursäkt?
Inte riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Svårt att formulera förklaringar/ursäkter när man saknar tänder och har brutet käkben antar jag.
Hahaha this.

Rektorn sade bara att jag hade tillåtelse att använda gymmet igen efter att ha övertalat med diverse läkarintyg och med en vårdnadshavare som diskuterade och typ skällde ut honom.

Nu har han dock försökt ställa något annat jävla krav på mig för att "folk kan känna sig osäkra när du är där" och att jag ska ta någon form av ansvar för andra som inte vågar använda gymmet, ska få göra det? Eller någonting. Han vet inte ens vad han mumlar om själv, för varje gång jag frågar vad han menar så får han inte fram något konkret svar

Jag sade att var och en får ta ansvar för sina bekymmer och att gymmet är en del av det jag betalar för att använda här på min fritid, jag är ingen lärare eller någon psykiatriker, om folk är osäkra får de söka hjälp för det själva. Det är ju förfan vanlig social kompetens att kunna gå till ett kommersiellt gym. Jag är också en elev som alla andra, men egna intressen och hobbys. Eller ska jag be om "utrymme" i datorsalen när alla E-sportare lirar LOL som jag är osäker på också?

Så jävla märklig kille den här rektorn. Tror han har någon form av autism, för jäveln har inte ETT enda ansiktsuttryck när han samtalar, och när vi är klara försöker han få fram något sorts flin eller leende, typ som man ska göra när man pratat klart. Det ser ut som att han har fått en stelkrampsspruta i ansiktet, for real.

Himla luddigt allt det här. Jag sade iaf ifrån och gick ut från rektorskontoret. Skönt att kunna träna igen, men är rätt utmattat psykiskt efter allt tjafs hit och dit. Och dålig sömn.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Bara den som inte tränar hårt som tycker att kolhydrater är överskattade. Den som gör det tycker att dom är uppskattade.
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/

Senast redigerad av Ozziking den 2019-01-10 klockan 19:55.
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat