Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-11, 07:58   #10791
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 832
Citat:
Ursprungligen postat av zol Visa inlägg

Har du lyckats behålla styrkan? Personligen behåller jag styrkan betydligt bättre när jag går ner fort, säkerligen för att jag då kan fokusera 100 % och inte tappar motivationen.
Till en början! Slog ett pb i böj under tidig vår/sen vinter och var med i matchen både vad gäller bänk och mark. På sistone har det inte blivit mycket av varken böj eller mark medan jag har hållit igång med bänkandet. Har insett att bänken är överlägset svårast att behålla styrkan i. Nu väger jag liksom dryga tio kg mindre än när jag bänkade 145 kg. Försöker rädda det som räddas kan och se till att fixa i alla fall 130 kg(ligger nog runt 125 kg för tillfället).

I böj och mark när jag forfarande en dröm om att slå personbästa i år. Hade en rejälare uppstart av dessa förra veckan så det är för tidigt att säga hur pass hårt de har drabbats av viktnedgången. Sedan är viktnedgången en sak, faktumet att jag springer mycket bidrar säkerligen minst lika mycket negativt. Inte minst då jag titt som tätt får ta pauser i den träningen p.g.a. viktiga lopp/pass.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat