Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-11, 00:32   #16
Whistler
Registered User
 
Whistlers avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Jönköping
Inlägg: 1 808
Fotade nu ikväll. Den här dagen lär i fortsättning minnas som "Dagen då ingenting stämde".

Allt gick verkligen fel!
Skulle fotat kl 21, på ett fräsch gym bara ett stenkast från min lägenhet. Kl 21:15 hör min fotograf av sig och säger att vår kontaktperson inte är på det där gymmet, inte går att få tag på och att de stänger nu.

Ringer snabbt till JSK och frågar om vi får vara där. Björn, som var lika härlig som vanligt, svarade att vi självklart fick det. De stängde dock 22, så vi fick skynda oss. Kommer dit, blir lite utskrattad av SL-killarna som är där, men får den goda nyheten att vi får vara kvar om vi bara stänger och släcker efter oss, så då har vi till 23:00 då larmet går på.

Snabbpumpning så gott jag kunde, fick ingen kontakt alls. Håkan tar fram kameran. Får inte av linsskyddet. Kämpar lite, det hoppar av och det vi ser är en totalspräckt lins. Återigen tur i oturen, då det visade sig vara UV-filtret som hade spruckit och inte själva objektivet. Bara att plocka av och sen köra.

Vi gick igenom de obligatoriska poserna så gott det gick, man upptäcker mycket nytt på vägen och har funnit helt nya nivåer av respekt för de som faktiskt står på scen. Sista halvtimmen lattjar vi lite med andra poser och lite hantelbilder. Naturligtvis glömde vi ta två av de poser jag helst velat ha bilder på: abs-n-thighs och side-triceps. Så jäkla korkat, hade plan på att skriva en lista på vad jag ville ha med, men tänkte att självklart kan jag inte glömma så enkla grejer. Hjärnan funkar inget vidare på tomgång.

På vägen hem köper jag massa gott på nattöppna Shell och väl hemma tappar jag upp ett vaaaaarmt bad som jag ligger och mjukar upp mig i i dryga halvtimmen.

Nu ska jag sortera bilderna för att se vilka som ska skickas som bidrag till tävlingen. Får se hur det går...
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Moderatorerna bestämmer från fall till fall. Lev med det och sluta tjafsa.
REN IDROTT

"Dödsknark och nakenchock" - Whistler svälter ihjäl sig (eller någon annan)
Whistler är inte uppkopplad