Visa ett inlägg
Gammal 2004-09-29, 14:07   #14
Big_Vik
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Örnsköldsvik
Inlägg: 7 312
Citat:
Ursprungligen postat av FUn-tex SSwinger
Alltså det är inget stick i fingret utan riktigt blodprov, sen skickas det tydlingen på analys, så kan dom se med 99.99% om man har nått virus i kroppen eller en infektion"kommer inte ihåg vad provet heter på fackspråk men dom nere på vårdcentralen måste ju veta det", Nu kommer jag itne ihåg vad inhaltorn hette med det är ingen astma inhaltor iallafall, så inget farligt. Hon skrev ut den ganska snabbt fast jag fick topp betygen i den där blåsmaskinen. Testa också innan jag gick till doktorn med att byta sängkläder hjälpte föga tills jag slängde ut mattan+ bytte postion på sängen i rummet, fast amn märkte det itne direkt tog 1-2 månader innan alllt var hundra igen. Mycket psykiskt också så fort man vet att man itne har nån infektion/förkylning så blir allt så mycket lättare även om halsen känns uppriven. det är inte så att du är mycket täppt i näsan under natten så du andas med munnen och torkar ut slemhinnorna i halsen?
Ja, på fredag skulle jag återkomma om det inte var bra. får väl ringa och beställa tid imorgon gissar jag. självklart är det en psykisk bit också men att något är fel med min kropp, alltså halsen behöver man väl inte tvivla på. Jo, där har vi en idé!!! jag är ganska täpp i näsan nu också. Vet att många kör med nässpray men morsan har alltid fräst åt mej så fort den kommer på tal, så det kör jag inte ofta. vad är det som är så farligt med den? vissa elitidrottsmän, längdåkare och så är ju nästan beroende låter det som
Ikväll ska jag pröva med nässpray..funderat på att möblera om i rummet också. har ingen matta dock.
Big_Vik är inte uppkopplad   Svara med citat