Visa ett inlägg
Gammal 2003-01-05, 23:32   #14
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Ok, du har kanske hög förbränning, smal benstomme, äter för lite eller nåt.

Styrketräning är ett jättebra val då ju!! ÄT, sov och träna. Strunta i den där magen du säger att du har, med mer muskler kommer förbränningen att öka och kanske "äta upp" den. Hursomhelst är mage lättera att dölja än armar när du ska ha t-shirt..

Ät riktig mat, ofta. Definitivt inga fuskiga genvägar, din kropp har redan lust att växa i din ålder och du VET ju vad du vill uppnå - du har ett mål. Det kanske är för stort bara, risken då är att du tappar sugen.

Men det kan inte bli värre antar jag att det känns som? Därför ska du äta, träna och vila och försök fokusera på annat du är bra på. När du tränar kan du använda tankarna för att "peppa" dig att göra ditt bästa teknikmässigt och att inte träna för hårt eller för dåligt.

Upprepar - inget är omöjligt, det tar bara olika lång tid. Njut av tanken att du efter att ha presterat väl kommer att kunna njuta av resultaten!

Man får inte muskler på en pisskvart, så enkelt är det. Lika enkelt som att man inte får muskler av att ge upp. Men fäst inte hela ditt självförtroende i utseendet, för du har ju uppenbart bättre kvalitéer än det där puckot du skrev om. Du är smartare tex. Och nu har du bestämt dig för att dina armar är ett problem som du kan lösa. Skitbra juh!

Så nu "nattar" tant Lellan dig så att dina muskler får lite vila och kan växa till sig, ät ordentligt imorgon och se till att musklerna får lagom vila tills nästa gång du ska krossa dem så de får chans att växa!

EDIT: Det var visst flera som postade under tiden jag skrev! Du ser.. kommer gå finfint det här!
Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat