Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-13, 22:10   #1
Mackanlele
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2018
Inlägg: 6
Dagsmeny 1600 kalorier

Hej alla träningsglada! Vill till att börja med informera om att detta är mitt första inlägg ifall det är något som blivit fel så ner jag om ursäkt om det.

Nu är det så att jag hittat tillbaks till gymmet efter flera års frånvaro. Under dessa åren har det varit en hel del stilla sittande och allmänt ohälsosam livsstil så man har lagt på sig några extra kilo. Är väl på gränsen till överviktig. Nu tränar jag efter ett schema med fokus på basövningar 3 dagar i veckan ca 1 timme varje pass. Det blir 12 set * 10 reps varje pass. Jag promenerar i snabb takt 1 timme om dagen och räknar detta som att jag har en aktivitetsnivå som är ganska måttlig. Jag vill samtidigt som jag kör detta programmet bränna fett och vill lägga mig på ett kalorieunderskott. När jag gör min uträkning på matkalkyl så så räknar den ut att jag skall ligga på 1600 kalorier om dagen och jag vill ha ett högt proteinintag. P50 K20 F30.

Min fråga till er är om ni har tips på en dagsmeny som hade passat mig och om ni har synpunkter på mitt upplägg. Tack alla krigare!
Mackanlele är inte uppkopplad   Svara med citat