Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-15, 22:25   #15
DerImperator
Registered User
 
DerImperators avatar
 
Reg.datum: Dec 2015
Ort: Norrut
Inlägg: 471
Kommit hem från gymmet, duschat, fixat matlåda för imorgon och sitter nu på datorn, äntligen.

Blev ett pass på ungefär 2h, mest lallande och vila dock. Ganska kul ändå att bara gå runt och flexa i spegeln utan tröja när man är ensammen där
Knäböj
90 x 8
90 x 10 PB I REPS
90 x 10
97.5 x 5

Hängade benlyft, chins, hantelcurls och shrugs
10-12 set

Övade in frontböj
Har aldrig haft ett så bra knäböjspass som idag. Mest p.g.a för att det var första gången jag böjde i en squatrack och var inte rädd att trycka ut de sista repsen till failure men också var så jävla pepp. Får se om jag ångrar det imorgon bitti. Fortsätter vägen till 100kg x 8. Förhoppningsvis händer det nästa vecka. Ser fram emot mer squats imorgon.

Hängande benlyft? Man gungar ju som ett jävla as. Får spänna bålen bättre nästa gång.

Frontböj gick katastrofalt. Min övre rygg kollapsar när jag far ner, och jag kan inte trycka fram mina underarmar lika mycket somman idealt ska. Får läsa på mer och göra nya försök en annan gång.

F.ö bra dag, får hoppas jag kan sova ikväll.

En fråga till er unga grabbar här, anser du/ni att det är något konstigt eller fel med att lägga up bilder på snapchat t.ex utan tröja eller när man spänner sig? Att bli kallad spännbög känns så 2008.

DerImperator
__________________
JOURNAL
DerImperator är inte uppkopplad   Svara med citat