Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-13, 23:09   #5
DerImperator
Registered User
 
DerImperators avatar
 
Reg.datum: Dec 2015
Ort: Norrut
Inlägg: 471
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Oj, då har du goda möjligheter att bli en elitlyftare om du tänker satsa. Du lär dock växa några år till och bör kanske ta det lugnt med att deffa. Ät mycket och träna hårt! Om tio år böjer du 300 kg. Kom ihåg var du hörde det först.

Jo då, att försöka gå ner i vikt som ung och jävlas med sina hormoner är rent av farligt, särskilt när man är normal till undervikt, det lärde jag mig den hårda vägen.

Hur som helst, vi får se om det blir nåt jag satsar. Överlag har jag bestämt mig på att fokusera på studierna och försöka bli statsminister om sisådär tio år men det är stor konkurrens må jag säga. Jag kanske inte har all tid i världen att träna om några år som idag.

Förresten, hur bra måste man vara för att tävla? Skulle vara kul att tävla lokalt i Norrbotten i en övning som jag utmärker mig på om några månader om det är möjligt.

En sista fråga, sorry, men jag oroar mig väldigt mycket att jag kommer skada mina tillväxtplattor när jag knäböjer. Mina knän låter och knakar när jag håller med. Obehagligt men inget mer än så. Jag ska prova på frontböj ett tag kommande veckorna.

Har sovit så himla dåligt senaste månaderna. Ska träffa doktorn för sömnpiller i veckan.

DerImperator
DerImperator är inte uppkopplad   Svara med citat