Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-01, 17:04   #310
Pitepalt
Registered User
 
Pitepalts avatar
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 471
Citat:
Ursprungligen postat av XFactor Visa inlägg
Ok, jag är med, är själv ett större fan av bänk eftersom min axel känns bättre där. Ta och testa bänk som första övning nu så ska du nog se att du kommer öka.

På hantelpressar kan du ju gå tillbaka och kolla mitt senaste bröstpass, då gjorde jag en 4:a på 38,5. Har aldrig tagit 40kg där.

På flyes har jag varit uppe och gjort typ 6-8 reps på 28,5kg, alltså inget att hänga i julgranen som du kan se
Bra pass och kul med PB, du verkar ju rada upp nya titt som tätt måste jag säga. 77,5 i pushen kommer när som helst ska du se!

Haha, ibland förvånar man ju fan sig själv i hur dum man kan vara. Det är ju fasen din träningsjournal jag läser och då behöver jag ju inte fråga om några stats då jag bara kan gå tillbaka och kolla .

Men vi ligger ganska lika då alltså, brukar ligga på ungefär samma när jag kör flyes med, ser dock att du är duktigt mycket bättre i axlarna så där får jag ta och #KUGGA #UPP!

Ja det får nog bli lite bänk imorgon tror jag, tror dock jag ska göra en av era (4-klöverns) gamla utmaningar och se hur många reps jag kan göra på 3 set på 1/2 KV .
Pitepalt är inte uppkopplad   Svara med citat