Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-04, 08:55   #33
Hanse
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 406
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenatja Visa inlägg
Jag tror också folk lägger för lite tid på träningen för att nå sitt genetiska max, snackar cleant här alltså. De flesta lyfter 1h om dagen och tror de ska se ut som folk som lever för träningen. Tränar man varje dag, flera timmar, sköter kost och sömn, så får man resultat utan doping. Men då handlar det ju inte om att gå till gymmet och köra lite bänkpress sen vara nöjd, utan handlar om att ge allt, kör gärna varje muskel minst var 4:e dag. Trappa upp så du inte skadar dig.

Gör du såhär kommer du få looken vältränad oavsett gener, vissa blir större, vissa mindre, olika formade och so on. Men kör man hårt anpassar sig kroppen och svarar och du kan endå nå din drömfysik. Men Som sagt, då får man leva för träningen. Vilket kan va nice om man gillar det!
Håller med. Folk tränar för lite och inte tillräckligt hårt för att få bra resultat. jag tränar på att vanligt Sats-gym och vi som är i bäst form är där i princip alla dagar i veckan och kör systematiskt enligt någon form av uttänkt schema. Jag är 49 år och de flesta 20-åringarna är inte i närheten av min fysik... helt enkelt för att dom inte egentligen tränar timmen dom är på gymmet. Ingen progression och inte en svettdroppe. Sen står dom i omklädningsrummet och pratar om att dom följer det eller det dietupplägget. Så bortkastat.
Hanse är inte uppkopplad   Svara med citat