Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-26, 14:16   #23
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av <Mike> Visa inlägg
Whey-fx - Mint chocholate: 3/10. Resten av smakerna ligger kring 2/10 och exotic fruit flörtar med lägsta betyget. Är man lite laktoskänslig så är det en mardröm för magen.

Whey-80 - Man får kämpa emot kväljningar oavsett smak och det är rekommenderat att meditera några minuter innan konsumtion så att man kan tränga ute eventuella ångestattacker medan man dricker det. 0/10.

Whey-100 - Smakat "vanilj". Jag har hört rykten om att det var Whey-100 som utrotade dinosaurierna. En konsumtion av whey-100 resulterar i en avsevärt sämre mental hälsa. -4/10.

Scitec nutrition - En gåva från ovan. Vanilla Very Berry och Chocolate Raspberry tröstar och stärker psyket under jobbiga deffperioder. Inte riktigt så gott att tårarna flödar av tacksamhet när man dricker det men nära nog. 8/10.
Citat:
Ursprungligen postat av <Mike> Visa inlägg
Jag överdrev lite men tycker verkligen det smakar skit. Det blir en plåga att dricka varje dag. Eftersom proteinpulver är en sådan central del i de flesta tränandes kost så är det verkligen så sjukt värt att spendera lite mer pengar på något godare.

Sedan en grej till. Innan jag testade Scitec så jämförde jag proteinpulver med varandra (dvs annan mat var inte med i ekvationen). När ett proteinpulver inte gjorde att jag ville attackkräkas rakt ut i ren förskräckelse så tyckte jag att det smakade helt ok. Reaktionen var ungefär "oj det här smakar ju inte så illa att jag vill ta livet av mig!". Sedan när man insåg att det faktiskt finns proteinpulver som smakar gott på riktigt så fick man lite perspektiv på allt annat pulver man tryckt i sig.
Haha, mkt underhållande med dessa lustfyllda sågningar!

Whey 80 smakar ren skit och ON har många goda smaker.
Macroman är inte uppkopplad   Svara med citat