Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-06, 19:42   #654
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Vilken fin video på förra sidan Ola, även om materialet är så långt så man skulle behövt en matlåda med sig medans man lyssnade. Hoppas på mer material = ) //första inlägget i journalen för denna vecka
TY Chrille! blev alldeles för långt, nästa klipp blir 3min!

Citat:
Ursprungligen postat av Curls Visa inlägg
Ah riktigt kul att höra (klippet)

Läste ditt inlägg eller svaret på kritiken eller vad man ska säga.
Min personliga åsikt är att köra så pass full rom man kan utan att det känns fel MEN / = det som kommer ge bäst resultat kommer (oavsett vad studier säger) var det utförandet som utföraren trivs med bäst. Där under faller ju tränings-, kost- och livs-upplägg också.
Resultaten kommer då man trivs med det man gör, naturligtvis så kan man ju fastna i negativa banor/vanor också Som man tycker är rätt och passar en Utan att ha testat något annat. Men det är ett annat resonemang och ett annat ämne.

Om du inte mentalt kan koppla in dig 100% i rörelsen du utför kommer inte muskeln heller kopplas in 100% och skaderisken kan man resonera likadant kring för ju lägre fokus, ju högre skaderisk men det är ju också ett annat ämne.
Hej Curls! Kul att du gillade video! Kanske väl lång men men...

Aboslut så är allting en symbios. Det gäller att veta vad man vill för att få bra resultat & ha något att jobba efter!

Ang. mitt inlägg om hela eller halva reps så vore det skoj om du kommenterade på bloggen, typ 100ggr mer som läser den än min kolojournal (Ifall du ej har något emot det?)

Har du något önskemål vad nästa videoblogg ska handla om ?
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern

Senast redigerad av Nano-Sekund den 2012-03-06 klockan 19:44.
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat