Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-12, 14:19   #2396
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 821
Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Jag tror absolut att han kan bli vinna-VM-bra. Om han sadlar om helt till styrkelyft och nöter bara de momenten så kommer han garanterat öka mycket. De 5 bästa resultaten i -105 (junior inräknad eftersom den var bättre än öppen) 862.5, 857,5 855 840 840
Claerences träningstotal var som sagt 846 kg. I den är 200 kg bänkpress inräknad. Den tror jag att han får svårast att matcha på tävling men å andra sidan kan han nog dra mer i mark och lyfta mer i böjen.

Skriver detta eftersom att Norling totalade 887,5 kg ju på EM. Så det är inte osannolikt att nivån du och jag diskuterade åker upp över 900 kg nästa eller nästnästa år

På tal om Claerence och därmed mångsidiga atleter så ska snart Jujimufu köra en SL-tävling. Han verkar också ha sadlat om till sumo och det ser så jävla flawless ut. Han är mycket kortare samt en miljon gånger starkare i benen jämfört med mig men blir ändå avundsjuk på hur naturliga hans sumomark ser ut.

Det är inte helt osannolikt att han böjer 300 kg och markar 315 kg på den tävlingen. Bänken har han inga nutida videos på, hans tng-pb är 184 kg. En perfekt tävling och han skulle kunna vara och nosa på 800 kg-gränsen totalt. Inte illa för en sån extrem mångsysslare som honom.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat