Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-24, 09:40   #305260
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
Många av dom här system är inte ... direkt bra. Men för ett internationellt bolag så är det oftast det enda valet man har.

Annars finns det ett jobb på UD där man får resa runt på ambassader för att lära upp/stämma av att man hanterar alla ekonomiprocesser rätt. Då lär du få resa en hel del. Sedan om du t.ex. vill lära ut redovisning till någon i Liberia kanske kan diskuteras..
Väldigt sant Saken med SAP är väl att om man gör allt rätt så är det jättebra. Men så fort det blir något fel så är det ett rent helvete att rätta till. Går liksom inte bara att gå tillbaka ett steg och korrigera.

Det vi har nu är så smidigt, så dom försöker ju ändå få ha det kvar. Men vi får väl se hur det fungerar i Frankrike och Tyskland först t.ex. Dom är testpiloterna ^^

Haha. Nä men man kanske får ta sig en funderare iallafall. Om man nu inte hittar något vid sidan om som verkligen får en att må kung. Jag trivs ju med jobbet jag har och kan spara ~10k i månaden, då har jag ändå en hög hyra för att vara ensam. Det är bara lite väl enformigt ^^ Men arbetsklimatet och kamraterna är grymt.

Kanske hitta en billigare lägenhet (måste ändå byta snart, mest troligt) och spara undan så mycket jag kan, sen bara dra iväg en längre stund.

Nåväl, får grubbla vidare!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat