Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-29, 16:00   #35
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Kom på att detta kanske inte blir så objektivt som man hade velat. Well min startpunkt var tanig med obefintliga muskler (dvs 2 veckor sedan), gått ner ca 15-20kg på 2 år med noll gympass pga svår ibs, tappat i princip allt. Dock har jag varit väldigt vältränad tidigare.

Så blir väl mer muskelminne + ecd + laxo. Har varit i samma sits förut så vet ungefär hur snabbt jag ökar utan tillskott. Kommer att köra samma program och intensitet. Värt att notera att jag har tagit vanligt ecdysterone i ca 1-2 månader nu (RCE standardiserat till 90%+, dock utan cyclodextrin).

Har nu tränat i 2 veckor, vecka 1 med Most Wanted 4 caps och vecka 2 med Most Wanted 4 caps + Mesobolin 250 5 caps (aka svindyrt). Har gått upp 6kg vilket jag tillskriver vatten/glykogen. Jag har skitsvårt för att gå upp i vikt överlag så den ökade aptiten tack vare kosttillskottet är klart märkbar, är hungrig konstant. Tänkte att jag ökar testperioden till 12 veckor så att man kanske kan få in lite objektivitet (kan försöka iaf) också.

Ni får nöja er med en bild med fjortisvinkel som inte säger så mycket så länge:
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat