Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-01, 22:52   #427
eulalia
Registered User
 
eulalias avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 2 591
Men hej Zanndhra, kul att du hälsade på här inne och jag passar på att även önska dig en god fortsättning. Jag måste säga att jag är nöjd med mitt julfirande, jag har hälsat på mina släktingar i Ångermanland och i Umeå (där jag själv är ifrån).

Det här med att sätta upp planer och målsättningar är jag egentligen rätt duktig på och det faller sig naturligt med min gamla idrottsbakgrund. Nu under hösten hände dock en jobbig sak som gjorde att jag tappade luften fullständigt, resultaten dalade och jag blev så frustrerad och förbannad att jag faktiskt funderade på att sluta med SL. Nåväl, jag samlade mig i alla fall och bestämde mig för att fortsätta. Jag mår bra av att träna och jag har ett underbart kompisgäng där nere i gymmet som jag absolut inte vill sluta umgås med, men det här med målsättningar och att ställa några som helst krav på mig själv har jag i princip fått lägga på is för tillfället. Känner jag mig själv rätt så kommer jag igen då mitt liv åter har hamnat i balans. Usch, det här låter mer och mer som en självömkande offerjournal men jag måste säga att så har jag inte tänkt att det ska bli. Jag har under julhelgen försökt att ta vara på dom tillfällen som har gett mig positiv energi, jag har nog aldrig lekt och skojat så mycket med småungar som jag har gjort under denna vecka, det är helt sjukt hur mycket glädje man kan få av barnskratt, pärlplattor och snor-monster.
eulalia är inte uppkopplad   Svara med citat