Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-28, 15:46   #423
eulalia
Registered User
 
eulalias avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 2 603
Citat:
Visst utbildade du dej till kyltekniker var d visst eller?kul att du tog steget utifrån sågverkens lite fyrkantiga värld till något du vilja göra!!creds till dej för det:-)

Ha nu en riktigt goderan jul å ett gott nytt
Jajjemen, det är helt riktigt Galten. Jag har faktiskt i mångt och mycket trivts bra på sågen/hyvleriet under alla år men det finns ju kvar om jag ångrar mitt påhitt att testa en ny bransch. God Jul och Gott nytt år kompis!

Citat:
God jul på dig nu !!!!........Med vänlig hälsning/
God fortsättning till dig med store hulk!

Citat:
God jul och allt det där.
Hoppas kommande år ska vara riktigt snäll mot dig
Kötta på och må väl
Kram
Två julhälsningar fick jag tom, jag känner mig speciell! Livet är ju som det är, lite upp och ner och detta år har väl varit lite av ett mellanår men det enda man vet säkert är att någon gång vänder det och allt faller på plats. Minns du den där berättelsen om burken med golfbollar, jag jobbar på att fylla min burk. Jag önskar dig och hela din familj en riktigt god fortsättning.

Onsdag/Juldagen!

Tog en längre promenad, 1h och 40min.

Sedan fick kroppen en rejäl genomgång med stretching, kanske 45min. Därefter fick jag lite hjälp med att knäcka loss lite låsningar i bröstryggen.

Torsdag = Böj & Mark (Kusthallen)

Knäböj/boxböj (hög bänk) 40kg 5st, 50kg 5st, 60kg 5st, 70kg 5st, 80kg 3x5st
Knäböj (Bälte) 50kg 2st, 60kg 2st, 70kg 2st, 80kg 2st, 90kg 6x2st
Ryggresningar 15kg 3x10st
Raka marklyft (Remmar) 70kg 12st, 80kg 10st 90kg 8st, 100kg 6st
Bollcrunch 3x20st
Bänkpress FU, lätt och explosivt! 40kg 5x5st

Äntligen på återbesök på mitt gamla favvogym och det var ett kärt återbesök. På knäböjen hade jag inte tillgång till varken passning eller safetyrack så jag fick satsa på att göra säkra lyft med bra teknik istället. Det kändes som att jag fick till bra djup samt bra uppspänt bröst och ingen fällning av rygg.

I bänkpressen försökte jag hålla handlederna mer raka än inåtroterat som jag är van att göra.

Jag får återkomma med fler uppdateringar senare, jag har fullt upp med att hälsa på mina släktingar.
eulalia är inte uppkopplad   Svara med citat