Visa ett inlägg
Gammal 2020-11-16, 09:37   #238
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Du kan testa föra in det, det som händer är ju eventuellt att det blir beslagtaget. Det är inte ett hekto vetemjöl från Bolivia det handlar om detta.

Sen är sildenafil lite för billigt för att fejka i större utsträckning, rätta mig om jag har fel. Har testat ett otal varianter effekten har aldrig uteblivit.
Inte aktuellt för mig, men jag tycker att det låter lite läskigt (det är ju en marknad där det finns utrymme för fulspel/fusk och det borde väl kunna vara farliga saker man stoppar i sig).


Men det verkar kunna kosta ned mot 6-10 kr/tablett för "riktiga" varianter på apotek https://www.medicinpriser.se/#/substans/Sildenafil#3373

Kanske en marknad för de så kallade nätläkarna? Vet att läkemedelsverket har "varnat" för att det går att köpa lagliga receptbelagda läkemedel via EU-apotek.


E: alltså om man kommer ned i så lågt pris som kring 10-20 kr per dag kanske det inte är supervärt att köpa varianten från alibaba/wish/random hemsida, med tanke på att det borde finnas en risk. Men jag vet inte!
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat