Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-26, 18:16   #4505
Kabuto
man vänjer sig
 
Kabutos avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Skellefteå
Inlägg: 478
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Alltså han är ju inte så stor. Runt 110-115 kg mekaniker med lite mage. Underarmarna verkar vara stora rent genetiskt, händerna är ju helt enorma och det är ingen man kan dopa sig till. Styrkan han besitter är ju en kombination av freaky gener samt hårt kråvande jobb där han verkar tycka det är kul att utmana sig extra, lyfta däcken med en hand istället för två osv. Det är möjligt at han dopar sig men iom att han ”upptäckt” träning ganska nyligen och är en hängiven muslim så tror jag det är osannolikt. Han verkar bara vara en extrem variant av allas ”starka farbror” som man får höra om ibland. Jag har ingen aning om hur mycket han lyfter i gymmet men jag skulle inte tro att det är särskilt mycket. Kanske 130-140 i bänk (mindre om han har kass balans och svajar mycket) 200-250 i mark. Inga märkvärdiga siffror egentligen men extremt bra förstås för någon som aldrig har gymtränat.

Jag är förresten jävligt hype inför Larry vs Schoolboy. Jag hoppas verkligen att Schoolboy gör bort sig och förlorar. Att det hamnar i remmar ich Schoolboy får en kass rem som gör det närmast omöjligt att pronera ut handen så det blir biceps vs biceps. Det hade varit så jävla coolt XD
Min svåger är en sån där, varit aktiv hela livet, inte styrketränat. Men sen barnsben varit i skogen, jagat, renskötsel(fånga in renar för märkning etc). Bara när man tittar på hans kroppsbyggnad så ser man hur solid han verkar, bred nacke, dasslockshänder, grova armar. Han följde med på gym en gång och la sig ner och började reppa på 100kg i bänkpress utan problem

Gissar på att hans nypor är något i hästväg också bara av att dömma hans utseende.
Kabuto är inte uppkopplad   Svara med citat