Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-15, 09:52   #4229
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 073
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Det tyckte morsan också Men det finns ett par saker som gör det mindre sjukt. Dels är inte milen någon direkt distans att tala om för mig längre, 15-20 km hade kanske varit "sjukt". Sen är det verkligen gött att springa helt utan krav och begrunda insatsen man stod för dagen innan. Summa summarum så är det bara härligt och inget som jag tvingar mig själv att göra.

Nej, men nu var jag verkligen på gränsen. Min kropp var verkligen nedkyld under en lång period och det är inget som tillhör vanligheterna. Två-tre grader till så hade det nog varit lugnt men skulle jag göra om loppet så skulle jag nog övervägt underställ eller åtminstone en vindjacka Ja, jag är också spänd! Bör även ha fastnat på en del bilder och det blir kul att se hur ful jag lyckades bli denna gång! Är ju en tradition att jag ser inavlad ut på alla loppbilder
Tycker du skall lägga upp en instastory när du zoomar in närmare och närmare på ansiktet om du ser inavlad ut!
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat