Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-10, 10:35   #11105
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 073
Citat:
Ursprungligen postat av Starman Visa inlägg
Okej, så vad appen säger om hur mycket kalorier jag bör få i mig är helt rimligt?

Ja jag är ofta trött, på gymmet har jag rätt låg fokus. Har kört på detta kalori intag rätt länge nu. Har inte vägt mig sen jag började men förra veckan vägde jag mig och då stod vikten på 155.20 kg. Vet att jag har gått ner i vikt då jag använder kläder som har suttit rätt tight på mig och som jag inte använd alls.

Edit: Självklart har jag fuskat någon helg med fest och ibland en pizza men det händer inte ofta. Men som jag skrev där så ser mina dagar ungefär ut så.
Det verkar vara lika bra att gå ner i vikt snabbt som långsamt, så kan du ligga på låga kcalintag och fungera på det (energi för träning och vardag + inga hetsätningar eller okontrollerade överätningar)

http://www.kolozzeum.com/forum/showt...+viktnedg%E5ng

Om ditt kaloriintag stämmer bör du gå ner snabbt i vikt, om du inte gör det räknar du fel på kalorier eller har något fel på din ämnesomsättning som jag är för okunnig för att gå in på. Vad vägde du när du börja? Vad är länge? Det enklaste enligt mig sättet att kontrollera att du äter mindre än du gör av med är att väga dig regelbundet. Går vikten ner ligger du på underskott, gör den inte det måste du äta mindre.
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT

Senast redigerad av Lennix den 2019-04-10 klockan 10:38.
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat