Visa ett inlägg
Gammal 2017-12-01, 01:53   #12926
AlexGBG
Registered User
 
AlexGBGs avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 442
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Du låg på 73kg i somras typ? Hur tycker du viktuppgången gått? Mycket fett? Jag låg på 76kg i somras och ligger nu på 77.5-78kg. Tog ett tag att hitta kaloribehovet pga noja för att lägga på sig fett, har gått riktigt långsamt men å andra sidan har det i princip varit helt fettfri viktuppgång hittills.

Ja, jag lag som lagts pa 72.5kg och enligt min vag jag anvander pa 6.2kg fett.
Nu pa 77.8kg med 9kg fett. Sa har gatt upp 5kg, varav 2.8kg fett (enligt dom matmetoder jag har tillgangliga) vilket kanske ar lite mycket. Jag tror dock att min lite kassa karraktar under ett par minisemestrar/langweekends efter deffslutet har sabbat lite av uppgangen med alldeles for mycket fet mat och en hel del alkohol.

Formmassigt sa kanns inte uppgangen sa farlig, aven om det marks skillnad pa framforallt magens utseende. Livet ar dock mkt roligare nu an under diet, sa jag kor vidare pa detta ett tag till.

Att gora som du gor betydligt langsammare ar dock klokare, och det var egentligen vad jag forsokte med, men med semestrar, jobbmiddagar, natverkstraffar etc. sa ar det svart att sta emot ibland
AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat