Visa ett inlägg
Gammal 2017-11-30, 06:02   #12922
AlexGBG
Registered User
 
AlexGBGs avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 442
Citat:
Ursprungligen postat av Ram Dass Visa inlägg
Snyggt Alex!
Tack

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Landström har äckligt bra fysik som vanligt och Alex, det där är ju inte ens i närheten av fluffigt!
Jämfört med många andra i tråden är det rätt fluffigt :P

Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Vad ligger vikten på nu?
Den ligger på 78kg nu, har valt att gå upp 200g i veckan ist. för mina planerade 100g, ska köra detta i minst 10 veckor till innan det blir en liten cut på kanske 4 veckor om -500 kcal per dag.

Senaste tidens invägningar finns här



[QUOTE=shadowfire;7856454]Dagsformen efter att ha brutit ner muskelmassa på Kilimanjaro / Elbrus / Aconcagua / Everest och sedan ha blivit lite för mätt lite för ofta efter att jag kom hem från Everest. Deff pågår, ska droppa lite av späcket, men behöver ha med mig en buffert inför ett ev. nytt försök med Everest. För oinsatta så över 5000 meters höjd så slår kroppen om och bryter ner muskelmassa före fett i en helt galen takt och i och med att aptiten faller ju högre upp man kommer så är man i konstant katabolt tillstånd. Ingen bra kombo för att odla en beachkropp :P

Det är rätt o-opti att vistas på hög höjd :/ Fick lära mig detta i en av Tyngres senaste pods med en kvinna som bestigit Everest, men det avsnittet lär du ju redan ha lyssnat på, intressant var det iaf. :=)
AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat