Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-11, 14:19   #804
ccm
#maxstyrka
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 214
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Säger inte emot något av det där, "problemet" är bara att strongman-världen är liten. Fitness-världen är enorm och Josef är hyfsat stor inom den svenska delen av den(med fitness syftar jag på alla sorters styrketräning). På Giants Live kommer folk med intresse för olika sorters lyftning, det får mig att tro att i det givna sammanhanget är inte skillnaden rent namnmässigt mellan Josef och Kaz så stor som man kan tro.

Gick f.ö. förbi både Janne och Josef på förra årets upplaga av tävlingen. Janne var kort, något som jag inte hade gissat på. Josef såg otroligt mycket större ut IRL, bröstkorgen var verkligen något utöver det vanliga. Sjukast var dock när Jonny Hansson gick förbi mig, bara några meter bort. Det är den största människa som jag någonsin har sett på nära håll.
Det är sant. Ur ett rent marknadsperspektiv så är det säkert rätt tänkt att ha nationella fitnessprofiler i stället för avdankade strongmanlegender.

Då ska du se Brian Shaw på nära håll. Hans underarm väger nog ungefär lika mycket som hela mig.
ccm är inte uppkopplad   Svara med citat