Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-27, 12:42   #1564
Loui26
Registered User
 
Loui26s avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Umeå
Inlägg: 589
Måste få låna din journal också, hoppas det är lugnt
Som svar på det Niwah skrev så kopierar jag det jag skrev i min journal idag:

Yes veckans första benpass avklarat! Blev inte jättetaggad av ett stundande benpass igår kväll då det slog mig att det var Torsdagens mission.
Jag lyckades dock smita in i Nano-sekunds journal och läsa en väldigt smickrande kommentar från den alltid lika trevliga iksu-krigaren Niwah!
Har aldrig känt mig som någon motiverande person för andra då det kommer till träningen och att jag var en del av något som fick han att vilja slå sina skade- och sjukdomsmotgångar på käften och #KuggaUpp ytterligare mot sina mål känns oerhört stort!
Speciellt då konkurrensen förmodligen består av grymma atleter såsom ChrilleLa, Mr KuggaUpp himmels och Big M (det som motiverade Niwah hade ju såklart inget med min fysik att göra för då hade jag inte haft särskilt mycket att sägs till om emot dessa herrar).
Sen att han såg förbi mitt yttre den dagen som förmodligen av många lätt skulle uppfattats som en jävla massa gnäll var något som i sin tur motiverade mig till att inte låta den tunga pluggperioden som råder nu få dra ner fokuset från min passion här i livet!
Utan fortsätta gå till gymmet och släppa all press från plugget medan jag är där, för det är då jag mår som bäst!

Sen vill jag snabbt bara klargöra att jag inte dissat KuggaUpp grejen helt och hållet utan jag funderar mer ifall jag tycker mig passa in bland allt hardcore folk som är med där Dock står lite annat på agendan innan jag sätter mig in i det helt, speciellt då träningen rullar på riktigt bra ändå atm
__________________
"Använd din tid väl! Använd den till att tänka på gamla minnen och använd den till att drömma
om och skapa din framtid. Men fastna inte i det förflutna eller vänta på framtiden, utan lev i nuet.
För din tid den är nu!"


Light weight journal (literally)
Loui26 är inte uppkopplad   Svara med citat