Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-21, 23:04   #559
Bjorneman
Registered User
 
Bjornemans avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 3 410
Citat:
Ursprungligen postat av rattlesnake61 Visa inlägg
Givetvis kan Savickas skada sig men igår så vann han ett däckvält på en uppvisning och knäböjer 330kg för reps så ser inte varför han inte skulle kvala om han får hålla sig hel.

Tror på att samma personer som du kvalar annars, möjligtvis så kan Shivlyakov slå ut Janashia som inte imponerade på Europas Starkaste Man.

Top 5 blir:

1. Savickas (förutsatt att han är i form med revanschlust)
2. Shaw
3. Björnsson
4. Hall
5. Caron
Det kan han definitivt. Det är en känsla jag har bara. Jag tror inte att han håller sig hel, eller att han helt enkelt simulerar en skada för att slippa stå där som 3:a eller till och med 4:a i kvalet. Alla år i världseliten borde ta ut sin rätt till slut, men jag hoppas på honom. Det gör jag alltid. Var det uppvisningen mot "internetfenomenet" Aaron Page (?) eller? Tror jag såg det också.

Ja, i och för sig. Shivlyakov har varit i final innan. Dessutom har Shahlaei ett omatchat skadeprotokoll från tidigare WSM så det kanske till och med blir Shivlyakov och Janashia trots att han inte imponerade så mycket på ESM.

Om det skulle vara böj och någon form av axelpress för max i finalen så tror jag fan i mig att Eddie Hall kan vinna. Förutsatt att Savickas inte är i hygglig form för då är grenarna även till hans fördel.
Bjorneman är inte uppkopplad   Svara med citat