Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-11, 17:58   #7
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Förklara den fysiologiska mekanismen bakom hur fiskolja lindrar och/eller botar ångest och bipolär sjukdom. Att det även skulle via någon stöttande eller aktiv verkan hjälpa till med viktnedgång låter också mirakulöst. Jag antar att Stefan Holm käkade en burk fiskolja innan varje hopp under hans storhetstid?

Nä, låter som bärplockning av data här för att få sälja mer av samma vara, spelar ingen roll vilken sida det är som försöker sälja varan eller varorna. Jag känner en snubbe som vill pracka på mig "balansolja" som om det skulle vara lösningen på allt och vara den ultimata "mentala steroiden för hjärnan".

Kom ihåg att medicin ÄR en vinstdrivande bransch med noll syfte att försöka skapa en bättre värld i USA så där kommer allt som kan säljas att lyftas upp till skyarna. Till och med pseudomedicin börjar tränga sig in på deras läkarskolor.

Exempel är homeopati. Men visst, käka 16 gram omega-3 varje dag så lär det lösa alla medicinska problem. Jag läste någonstans på världsvida webben att det kan även bota cancer, alzheimers och AIDS!
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat