Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-16, 22:38   #13
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
För sisådär 18 år sedan hängde jag mycket på Kellys. Direkt efter gymnasiet. De hade 33cl flaska med TT för 10kr. Och när det närmade sig slutet på happy hour var det ingen som höjde ett ögonbryn om man beställde "en back tack"

200 fattigare och 20 öl rikare. Som man aldrig fick ha i fred från törstiga vänner.
På den tiden blev det inte så mycket krogar för mig, men jag minns ändå Kellys

Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Det glädjer mig att läsa att Lion Bar i storstan är detsamma som Lion Bar i Norrköping Jag och mitt gäng har det lite som ett kul mellanlandningsställe. Vissa kan protestera när man föreslår det då det anses för dräggigt vilket kanske säger en hel del. Men perfekt att glida in, ta någon kanna öl och sedan glida vidare. Maten har jag aldrig vågat mig på
Efter ett besök på Lion Bar på Sveavägen (i tjänsten) måste jag ändå säga att det är mer civiliserat än andra. Jag skulle rentav våga prova deras planka.

För betydligt sunkigare på Sveavägen ska man prova 08. Det är kvalificerat sunkigt. 08 på Fridhemsplan brukade hålla samma standard innan de renoverade lite. Tidigare lultade det pissoar från köket...

Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
.. alltså att sitta på ica-baren på Medborgarplatsen. Vaaafaaaan Mental!
Söder förvisso men ICA är hjältar. Bra ICA-butiker brukar hålla sig med en riktigt bra chark-disk och bar med god dryck där man kan prova på varorna.

Jag är helt klart med i ICAs fanclub.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat