Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-08, 09:37   #70
Ozziking
Registered User
 
Ozzikings avatar
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Visby, gotland
Inlägg: 11 673
Citat:
Ursprungligen postat av tankoovich Visa inlägg
Asså fyfan, 3-3,5h... Lägg ner ozzi! Ta en paus, du måste hitta glädjen för att det ska vara någon mening att träna. Jag vet, körde hockey två år utan glädje och blev nästan sämre för varje månad som gick!

Det är kul, inte sagt något. men man tappar fokus bara. :-) sen om något gör ont - som gör att man presterar sämre och kräver mer vila - blir man såklart frustrerad.

3-3,5H med lagom mängd övningar och ordentlig Setvila är helt ok. Sen förlängde jag det pga handleden.

Passen är menade att ta lång tid. Det är lite speciellt men det är så.

Citat:
Ursprungligen postat av Reaper123 Visa inlägg
Inte konstigt om tappar fokus när du lägger mer tid på ett pass än vad jag gjorde på en veckas styrketräning när jag bulkade.



Du borde lära dig att kvalité går före kvantitet om man vill bygga massa!



Sen köra om passet idag igen? Ta nya tag istället och lägg passet bakom dig, för du gör dig en otjänst annars är rätt tämligen säker på.



Kör på nu

Japp! Tar vilodag och köttar på, dessutom lägger jag ej upp passen. Säger inte mer än så :-) jag vet att kvalité går före kvantitet. Detta är kvalité.

Somsagt. Passen är menade att ta lång tid nu. Det är inte så många övningar heller. Sen är jag väldigt bra pp att dra ut extra på tiden. Skulle säkert kunna köra passen på 90-120 min.

Veta att jag skulle klara det bättre om inte handleden skulle strulat. Så kör på som vanligt. Får väl införskaffa någon Linda.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Bara den som inte tränar hårt som tycker att kolhydrater är överskattade. Den som gör det tycker att dom är uppskattade.
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat