Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-20, 20:59   #59
Börje H
Negativa Blöje
 
Börje Hs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Dubai
Inlägg: 15 672
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85 Visa inlägg
Ja, Men varför fick du för dig att gå ner en massa? För att kunna kvala in dig på -100, eller?
Oj, nu blir det en lång historia
Grejen är ju den att jag förmodligen inte svämmar över av talang för denna eminenta sport. Förvisso har jag lyckats bli tämligen stark i bänkpress, men det tog mig 12-13 års träning att ens närma mig 200-strecket. Och då var jag dessutom på tok för tung för att konkurera. I min tävlingsdebut -02 gjorde jag 180 i klass 110. Den största tillgången jag besitter är troligen min envishet och med den i åtanke planerade jag redan från början att någon gång gå ner till klass -90 och försöka bibehålla så mycket styrka som möjligt. Till årets SM såg det ut att var läge i just 90:an. Fredrik Jäder når ingen på de närmaste 10 åren om han får vara hel, men bakom honom finns ett gigantiskt vakum.

Det är nu dessutom ett perfekt läge att påbörja "återtåget" till tyngre klasser. Jag har fullt förtroende för att jag under de närmaste två åren kommer att göra respektabla resultat i klass 100. Inte i nivå att vinna ett SM, men väl att var med och nosa på pallen återigen....
__________________
Pastor Smulter predikar:
"En tarvitse pillua! En tarvitse rahaa. Koska pääasia on että penkki kulkee"
Citat:
Ursprungligen postat av Gute Visa inlägg
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Instagram: BORJETHESWEDE #TeamBTS #Wolverineenergydrink
Börje H är inte uppkopplad   Svara med citat